duminică, 23 ianuarie 2011

Leapsa reloaded :))

E mai mult oracol decat leapsa :), dar o sa raspund si eu, si nu nominalizez pe nimeni sa preia stafeta - cine doreste e binevenit :D

In copilarie, cand erati mic:

1.Ce răspundeaţi la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Aviator sau astronaut

2. Care erau desenele animate preferate?
Tom & Jerry

3. Care a fost cea mai frumoasă zi de naştere sărbătorită şi de ce?
Cand am implinit 18 ani si am dat un party monstru cu prietenii :D

4. Ce jocuri preferate aveaţi?
V-ati ascunselea, capra, sotron, cornete, leapsa (unu statea cu o palma peste ochi sa nu vada si cu una lipita de umar, si cei din jur il loveau cu palma (sau eventual ditamai bocancu =))) ), si cel lovit trebuia sa ghiceasca cine a dat - daca nu ghicea, mai statea o tura :D)

5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
Sa zbor in spatiu

6. Care a fost prima pasiune sportivă şi nu numai?
Atletismul

7. Care a fost primul cântareţ/grup muzical preferat?
Michael Jackson/Take That

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Moş Crăciun, Nicolae?
Un walkman

Lepsa preluata de la Toma Marius via Saw Rhyno
via Lavinia Monica

Un comentariu:

  1. 1. doctor de femei
    2.Tom & Jerry
    3.Cand am implinit 16 ani. Un chef tare rau
    4.Lapte Gros, Capra, 9:))
    5.sa fiu doctor de femei:)
    6.Fotbal
    7.Eas 17
    8.Un soldat pe baterii care se tara si tragea cu pusca :)).
    Mai ai intrebari ca mai am raspunsuri :)). Succes! Intreaba Orice

    RăspundețiȘtergere