joi, 27 ianuarie 2011

Candva in Romania anilor '97

Pe vremuri de mult apuse ... cand inca mai credeam ca oamenii buni erau majoritari pe Pamant .. si oricine depasea limita bunului-simt ... in final va fi pedepsit ... am trait poate cea mai fericita perioada a vietii mele ca om - muzica din anii '90 (mai ales '97)
Pe atunci am realizat ca orice inseamna grijile marunte de zi cu zi sunt nesemnificative si ce conteaza e doar sulfletul si libertatea de a privi zi si noapte la stele .. de a fi la fel de independente ca si ele .. dar am ajuns sa vad doar cimentul (nici macar tarana de sub talpile taranilor, mai rau, zi de zi, am uitat sa simt pamantul sub talpile goale, si usor usor am uitat si de unde ma trag)
Ce sa mai zic cand am vazut documentare k nici Universul nu e univers ... si poate o fi multi-vers .. k tot ce e materie pozitiva .. daca ocupa 4% din orice inseamna multi-universuri .. restu e materie neagra si energie-intunecata!
Daca ar fi sa revenim doar la cat de distrugatoare e omenirea in ansamblul ei ... cine a vazut filmul " "The day the Earth stood still" intelege k in final nu mai avem dreptul la a doua sansa (desi in film - k asa sunt filmele, cu happy-end - a fo altfel)

Pentru cei care inca isi mai amintesc muzica din '97 :





2 comentarii:

  1. Omule m-ai lovit rau cu muzica asta ... rau de tot... da... cea mai buna muzica atunci se "producea"...
    ... cat despre problemele universului ...nu le baga prea mult in seama ... materia intunecata era acolo si cand nu stiam de ea...si chiar daca il manaca pe cine in cur sa faca vreo prostie (si sigur se va intampla ceva)...crezi ca mai avem timp sa protestam? ... enjoy your life... si mai asculta o piesa marca anilor 90 ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. moshu .. tocmai am vazut in sfarsit explicatia la BigBang (mereu ma intrebam de ce a existat ;))
    asa k .. eu vb de ce stiam de pe vremea melodiilor puse pe post .. cd nu stiam de materie intunecata (app .. energia intunecara cik e si mai importanta) .. dar si asa eu zic k "stiam" cu toti .. doar k presimteam si nu stiam ce simteam .. atata tot
    dar in final si eu duc doru ffff tare la muzik si vremurile alea
    '97 music rules ! :D

    RăspundețiȘtergere