luni, 27 decembrie 2010

Back in business :)
















Demult ma bate gandul sa imi fac un site asa cum imi doresc eu, sa umblu nestingherit in cod si sa modific orice sau sa adaug tot ce vreau ... tot cautand pe net domenii, programe de facut site-uri de la zero, etc. ... am dat peste acest blog de'al meu ... uitat din 2009 ... dupa cum vedeti si voi, ultima postare e de la Paste ... asa ca trec direct de la Paste Fericit la Craciun Fericit :)) (tot e vorba aia: 'din an in pasti' ;) ).

Dar sa revin ... deocamdata site-ul e Under construction ... si inca mai deliberez daca va ramane blog, ori un site de divertisment (muzica, bancuri, stiri amuzante ...), ori va fi un site dedicat artei - o sa aflati atunci cand va fi gata :D

Mai lipsea putin si schimbam si numele blog-ului in 'Snow in the wind' :))) ... sa fie in ton cu iarna, care a revenit cu forte proaspete ... arata superb copacii, mergea de'o bulgareala sau de dat cu punga pe derdelus in parc :)))

Pana la recitire, aveti grija de voi, un an nou mai bun ... si poate pana la anu' pe vremea asta termin si eu site-ul =)))

Hai noroc si La multi ani !

Speedy

Un comentariu:

  1. bine ai (re)venit in lumea blogosferei autohtone si sper sa rezolvi tragica dilema a codurilor sursa si sa iasa ceva superb, pana atunci ... sanatate si bucurii ... de la mine maxim ..ce naiba :D

    RăspundețiȘtergere