miercuri, 16 februarie 2011

Sinucigase .... santinele... (parodie literara)

Pentru cine nu stie - acest post e o "parodie literara" la o parodie militara a bunului meu prieten Damian Lacroix:

Faina poezie, man ... si cam greu cu dormitu pentru unii .... dar armata in sine era o parodie .. :))
(nu k nu ai stii, dar la mine chiar a fo parodie cu ceva accente de horror - vezi cum era sa schimbi o santinela care tremura la orice miscare de frunza sau umbra ... fara caporal de schimb... mai avea si arma ta :)) .... si colegul vroia sa-i facem o farsa gen "Project witch 2" cu un cearsaf alb in cap pe un camp de langa post (ceea ce pt mine era echivalent k si cum am fi facut voluntar si nesilit de nimeni pe post de tinta miscatoare =))) )
nusj dc mai tii minte filmu 'scary movie' .. vazut cu tine si cu ink 20 de prieteni si amici (cd nu muream de ras de la fazele de la film .. era un amic care radea cu delay .. si avea un ras asa de molipsitor ... k radea toata sala) si sala nu era goala :)) (k in reclama aia cu parcarea :D)
in concluzie am ras at 99% din filmu ala .. dc ne vedea regizoru sau scenaristu facea ochi mari :))) - dar de aici si subiectivismul fata de un film: cine vede un film... dar singur acasa ... si nu intelege mesaju... etc .. dar si la cinema .. cu sala full ... si toata senzatia aia de ecran imens si sunet f tare .. mai ales acum 3D etc ... si tot poate sa zik k e filmu naspa
Eu pot da exemple de filme:

- comedie: Home alone 1 - eram singur acasa .. un tv sport vai de mama lui (pt cine nu stie ecranu e fff mic) .. filmu era dat de TV Moldova - si am ras atunci cu lacrimi ... Home alone 2 l-am vazut la cinema .. dar era asa de full sala k am ajuns la balcon .. norok k eram pe centru .. si vedeam ecranu bine .. dar in schimb am ras atat de tare k era sa cad si eu si tot randu =))) (erau niste scaune de plastic sudate de o bara de otel care a cedat de la atata comedie :D )
Tantalaul si Gogomanu - e filmul pe care il pot vedea si de 100 de ori si tot rad ... e filmul cd m-am "indragostit" de Jim Carrey (si culmea - dupa, numai filme tragico-comice, dar nici la Yes Man nu am mai ras cum ma asteptam :| ... ceva e putred in Danemarca ( apropo - tot acolo am pierdut o calificare imp. la un camp. de fotbal... ) ... )

- thriller: Al saselea simt - Bruce Willis (e singurul film ever la care am trecut prin toate simturile umane, rand pe rand, si la un moment dat am simt si pe al 6-lea - dar totu' depinde la greu si de spectator (eu n-am sa uit cat oi trai cat am ras ... cd aveam o premiera la un teatru si de la bun inceput .. cateva clipe de liniste ... am dat sa ma uit din cabina de la lumini ce reactie are publicu ... si am auzit un sforait de toata frumuseatea =))))))))))))) )

- horror: event horizont (mai sunt dar multe chiar dc le-am vazut, nu sunt fan filme-horror ;))

- ce recomand eu: Solaris (George Clooney .. dar n-ar fi rau sa vedeti originalul facut de rusi, sau sa cititi cartea direct) ... si as mai recomanda ink muuuuuuulte filme .... dar lista e prea lunga ...

To be continued...

Un comentariu:

  1. Insinuezi ca alea sunt santinele ...emo? ... :))
    Da ...bune filme au mai fost ..la care am ras cu pofta sau care m-au pus pe gânduri ... oricum ... așteptăm continuarea ;)

    RăspundețiȘtergere